Piaţa fotoliilor de masaj de calitate premium este dominată de firme producătoare de fotolii cu masaj deţinuţe şi conduse de japonezi. Acest lucru nu trebuie să ne mire, deoarece Japonia deţine cea mai competitivă piaţă din lume, atunci când vine vorba de fotoliile de masaj. În mod surprinzător, peste 20% dintre familiile cu copii din Japonia deţin un fotoliu de masaj.
De-a lungul anilor, concurenţa acerbă din Japonia a adus complexitatea şi fiabilitatea mărcilor de fotolii de masaj japoneze la stadiul la care se află astăzi, depăşind cu mult stadiul de dezvoltare al produselor similare fabricate de firme din afara Japoniei. În general, orice consumator pe care-l preocupă calitatea la modul serios ar trebui să îşi îndrepte atenţia spre mărcile de fotolii de masaj japoneze.
Alte firme sunt relativ nou-venite în lumea fotoliilor de masaj şi sunt de obicei în urma liderilor japonezi cu mulţi ani în privinţa inovaţiilor. Adesea, aceste companii oferă cu mult mai puţin în privinţa fiabilităţii şi perfomanţei în general în ceea ce priveşte masajul. La nivel mondial, liderul pe piaţa fotoliilor profesionale de masaj este Inada.
Pe măsură ce veţi studia industria, veţi constata că dealerii consacraţi de fotolii de masaj pe care îi interesează în primul rând calitatea îşi îndreaptă atenţia spre mărcile japoneze. De obicei acest lucru este rezultatul unor experienţe avute cu mărci de calitate îndoielinică. Până în momentul de faţă, cei care se pricep în domeniul comerţului cu fotolii de masaj sunt în mod normal de acord cu faptul că firemele non-japoneze pur şi simplu nu se ridică la nivelul standardelor de producţie japoneze sau al calităţii masajului oferit de firmele japoneze.
În România există nenumărate fotolii de masaj fără marcă pe care le puteţi găsi pe situri comerciale şi la magazine şi pe care trebuie să le evitaţi, deoarece consumatorul riscă să achiziţioneze un produs cu o fiabilitate extrem de redusă.